Tätä takkia olen pitänyt paljon ja se on edelleen talvipakkasilla kovassa käytössä. Nyt kun huomasin sen vaatekaapissani, päätin ottaa siitäkin muutaman kuvan.

Valkoinen lanka on Nallea, ruskeat virolaista ruskean lampaan villaa ja tummanruskea Hailuodon lammasta.

Pääntien ja etureunat olen kantannut nauhalla ja sisäpuolelle ompelin vahvikkeeksi  villakankaasta alavaran. Hyvin se onkin muotonsa säilyttänyt.



Jostain syystä olen suunnitellut kuvionkin itse, samantyyppisiä löytyy varmaan virolaisista mallikirjoista, mm. lapasten kuviona.

Ja vielä haluan kiittää teitä, rakkaat blogiystäväni, jotka olette jakaneet minulle TUNNUSTUKSIA! Otan ne sydämessäni iloisena vastaan, mutta olen täällä ilmoittanut, etten "virallisesti". Jätän itselleni vapauden olla vastaamatta erilaisiin kysymyksiin enkä osaa valita, kenelle laittaisin tunnustukset eteenpäin - kohteita on paljon! KAUNISTA ALKUSYKSYÄ!